Ce trebuie sa faceti pentru a returna un produs cu restituirea pretului platit ?

  • Este necesar sa trimiteti un e-mail la retur@bga-it.ro cu subiectul "Retur comanda [aici introduceti numarul comenzii]" in termenul legal de 14 zile de la data primirii produsului. In e-mailul propriu zis trebuie sa treceti numele titularului de contcontul IBAN si numarul facturii aferente comenzii.
  • In colet includeti factura de achizitie (sau o copie a acesteia), o hartie cu datele DVS de contact (nume, telefon), produsul de returnat si toate accesoriile livrate (daca exista). 
  • Asigurati-va ca produsul este in aceeasi stare in care l-ati primit, in caz contrar se pot aplica penalitati, in cuantum comunicat ulterior primirii coletului retur, in scopul readucerii la conformitate (la starea de produs nou) sau se poate refuza returul (exemplu - display spart sau cu urme de zgarieturi, alimentator cu urme evidente de folosire). Legea da dreptul consumatorilor sa faca testarea unui produs achizitionat online, la sediul acestora, dar fara sa modifice starea in care produsul este, mai mult decat este necesar unei testari concludente. Daca, de exemplu, ati dat jos folia unui display pentru a testa ca este conform asteptarilor DVS, va rugam sa o reaplicati si sa nu lasati urme de montaj pe el. Pentru detalii suplimentare va rugam sa consultati Legea nr. 449/2003
  • ATENTIE! Este de recomandat sa trimiteti coletul retur cat mai bine ambalat si cu optiunea de deschidere colet, deoarece coletele cu urme de deteriorare si fara posibilitatea de a verifica continutul vor fi respinse. Nu ne asumam riscul primirii unor retururi deteriorate la transport. In acest caz va trebuie sa-l retrimiteti, ambalat corespunzator.
  • Firma noastra va poate trimite curier pentru a ridica coletul retur de la DVS (cost 25 lei - in reteaua Sameday). Daca doriti sa va folositi de aceasta optiune, va rugam sa precizati in e-mailul trimis optiunea de ridicare de la sediul/domiciliul DVS si sa adaugati acolo numele, adresa de ridicare si numarul de telefon de contact al persoanei care preda coletul retur la curier. Costul aferent transportului coletului retur va fi dedus din suma datorata DVS.

Ce trebuie sa faceti pentru a schimba un produs comandat gresit?

Uneori nevoia de retur vine din nepotrivirea cu echipamentul DVS. Va intelegem si suntem aici sa va ajutam. In cazul in care doriti sa corectam o comanda plasata gresit, produsul se poate schimba cu produsul corect, in limita stocului disponibil. Veti acoperi cheltuielile de transport ocazionate de schimbarea produsului.

  • Este absolut necesar sa trimiteti un e-mail la retur@bga-it.ro cu subiectul "Schimb comanda aferenta facturii BGAF [aici introduceti numar factura]" precizand exact ce produs aveti nevoie (ne este de ajutor sa atasati poze cu piesa de care aveti nevoie).
  • In colet includeti factura de achizitie (sau o copie a acesteia), o hartie cu datele DVS de contact (in caz ca se pierd de pe colet), produsul de returnat si toate accesoriile livrate (daca exista). Asigurati-va ca produsul este in aceeasi stare in care l-ati primit, in caz contrar se pot aplica penalitati in scopul readucerii la conformitate (la starea de produs nou) sau se poate refuza returul (exemplu - display spart sau cu urme de zgarieturi, alimentator cu urme evidente de folosire). Legea da dreptul consumatorilor sa faca testarea produselor achizitionate online, dar fara sa afecteze starea in care acesta este, mai mult decat este necesar unei testari concludente. Daca, de exemplu, ati dat jos folia unui display pentru a testa ca este conform asteptarilor DVS, va rugam sa o reaplicati si sa nu lasati urme de montaj pe el.
  • ATENTIE! Este de recomandat sa trimiteti coletul retur cat mai bine ambalat si cu optiunea de deschidere colet, deoarece coletele cu urme de deteriorare si fara posibilitatea de a verifica continutul vor fi respinse. Nu ne asumam riscul primirii unor retururi deteriorate la transport. In acest caz va trebuie sa-l retrimiteti, ambalat corespunzator.
  • Firma noastra va poate trimite curier pentru a ridica coletul retur de la DVS (cost 25 lei - in reteaua Sameday). Daca doriti sa va folositi de aceasta optiune, va rugam sa precizati in e-mailul trimis optiunea de ridicare de la sediul/domiciliul DVS si sa adaugati acolo numele, adresa de ridicare si numarul de telefon de contact al persoanei care preda coletul retur la curier. Costul aferent transportului coletului retur va fi dedus din suma datorata DVS.